سخن روز /
مدیر تعاون روستایی استان آذربایجان غربی روز ملی روستا و عشایر را تبریک گفت
1403/07/15
پیام تبریک ساداتی مدیر تعاون روستایی استان آذربایجان غربی به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
⬅️پانزدهم مهرماه باهدف ارج نهادن به روستا و فرهنگ روستایی و همچنین جامعه ارزشمند عشایر، به نام روز ملی روستا و عشایر، نام‌گذاری شده است.

⬅️روستا، جامعه‌ای است که می‌توان آغازگری تمدن را از آن دانست و روستاییان مردمانی هستند که صدق اعمال و رفتارشان، گستره نعمت را بر آنان وسعت می‌دهد.

⬅️عشایر نیز که لذت زندگی را در طبیعت و کوچ یافته‌اند مردمانی سخت کوشند که زندگی آن‌ها همواره پر از تکاپو، تلاش، زحمت و حرکت بوده است.

⬅️مناطق روستایی و عشایری کشور در بیانات رهبر معظم انقلاب به عنوان کانون تولید و ارزش‌آفرینی معرفی می‌شوند و آغازگر تمدن بشر و پشتوانه استقلال سیاسی، امنیتی و اقتصادی کشور هستند.

⬅️اینجانب ضمن تبریک این روز به جامعه شریف روستایی و عشایری استان و تشکر ویژه از همه دست‌اندرکاران عرصه خدمت‌رسانی به روستاییان و عشایر، دوام توفیقات بیش از پیش همه عزیزان را از ایزد منان خواستارم و امیدوارم با توجه به ظرفیت‌های ارزشمندی که روستاهای استان در بخش های مختلف کشاورزی، دامپروری، صنایع‌دستی و به ویژه بخش گردشگری و بومگردی دارد، با مشارکت روستانشینان عزیز، شاهد ارتقای شاخص‌های توسعه پایدار و پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر روستاهای استان باشیم.

ساداتی
مدیر تعاون روستایی استان آذربایجان غربی

روابط عمومی مدیریت تعاون روستائی استان آذربایجان غربی
تعداد مشاهده خبر29 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal